Jourmorgon

Kom till stallet imorse och hittade Domino smaskandes på de andras frukost. Glad och mätt var han eftersom han ätit upp alla andras mat utom sin egen...smart där. Städning av stallet sedan bar det av in mot stan för att handla och en sväng förbi bibloteket. Sjukt att behöva åka 10 mil för en bok.

Hundutställning på Wången. Hela anläggningen är invarderad av hundar och folk. Kan ju säga så att mina hundar inte är överförtjusta precis.

Mitt nya projekt Russin Af Lojsta flyttade in i privaten idag. Ett 3-årigt russ e: Duktig som jag ska se om det finns nå talang i. Verkar trevlig och lättsam att ha och göra med. Ska se om han kan fastna på bild framöver.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0