Rocking around the christams tree

Snöstorm eller liknande hela dagen allting driver igen hela tiden. Fick i alla fall igång bilen idag men det var tveksamt. Var tvungen att köra en sväng när jag väl fått igång den så jag åkte till Mörsil. Mycket snö var det över bergen men det är en mycket bra bil att köra när det är snö! Köpte glykol och åkte hem igen =) men nu startar den förhoppningsvis imorgon när jag ska skjutsa Evve till stan. Tänkte köpa de sista julklapparna men jag har lite kvar vad köper man till någon som har allt och det han inte har det kan han köpa själv?

Ingen körning idag heller höll på att blåsa bort och Russin var inte på humör för att vara ute idag. Imorgon ska vi börja gå igenom alla skolans ponnyer innan jul sedan är det dags för Russin och Spicy att besöka veterinären också.

Funderar starkt på att boka biljetter till Alexander Rybaks konsert i Norge 4 feb. Hoppas någon vill åka med! Har träffat många trevliga människor både IRL och på nätet tack vare hans konserter!

Pratade med Elin på FB idag lutar att jag åker ner och hälsar på henne i slutet av januari någon som vill åka till Frankrike? Helt underbart

Foto; Elin Vinblad

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0