körning och körning

Började dagen med körning med ettorna. Idag hade jag tio hästar åt dem att köra och så fick jag bara 3 elever! så det blev till att köra det. En sväng hem på lunchen sedan hade jag lovat Häskö island att ta med dem ut på banan bakom Debbie! De bjöd in mig till sin avslutningsmiddag nästa vecka också, kul! Sen hann jag inte mer än in på lärarrummet innan Gunilla ringde och undrade om jag kunde ta en sväng med Truls. Hjälpte till med kadriljträningen innan jag gick till stallet. Var ut en kort tur med Spicy eftersom hon ska kvala imorgon. Packade allt inför imorgon. Vi ska åka kl 9 precis efter jag har tagit svininfluensasprutan... hoppas jag tål den,,,

Fick veta av Marie att min blogg låg på andra plats i antal besök på hemsidan efter startsidan! Vad kul arr sån många är inne och läser!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0