Hej mitt vinterland

Luciatåg med lärarna imorse. Kul att se det från den här sidan istället. Jag höll mig till det säkra kortet och var tomte! Mest bejublad blev utan tveckan pepparkakssnubben Daniel!! Snöstorm här idag har kommit en massa snö så nu tänker det nog ligga kvar till jul hoppas jag. Inga lektioner idag men jag påbörjade mina mentorsamtal med mina elever som förhoppningsvis ska vara klara till jul!

Konferenskörning under kvällen. Tack Billy, Paulina, Anna, Yaiza och Natalie för all hjälp! Och Paulina... vi har hand med Malin! Tur det slutade snöa, det är inte så kul med pullerttur i snöstorm!

Har ännu inte löst hur jag ska ta mig in med Spicy på Onsdag men det löser sig hoppas jag. Hörde att det skulle vara -15 grader tur man inte ska köra...

Ponnylicens med ettorna imorgon!

Lucian var hovslagaren Johanna.


Jan the red nose reindeer

Julens hjälte kanske? Wångens VD Ola rätar till ett ljus i luciakronan som står snett.

Allas favorit pepparkakssnubbe, hovslagaren Daniel slängde lite pepparkakor omkring sig.
Bilderna har jag lånat av Carolina Eriksson som även har skrivit texterna till






Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0