Genrep och Öppet Hus

Idag var det öppet hus på Wången och samtidigt skulle vi ha vårat genrep till julshowen... hur det gick... nja det kunde väl gått bättre kan man väl säga. Tias lyssnade inte alls och hade inga planer på att göra något rätt. Och resten... ingen kommentar hoppas det blir bättre imorgon.

Körde Russin en sväng på banan på eftermiddagen. Jag vet inte hr jag ska göra med honom nästa år. Låta skolan ta honom eller ha honom själv ett år han kan bli riktigt bra.

Har fått så fruktansvärt ont i magen iblan vet inte vad det kan vara plötsligt hugger det bara till framförallt om det har varit stressigt ett tag. Hoppas det blir bättre framöver.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hejsan

En länk till min film (finns 10 st totalt från i lördags)

http://www.youtube.com/watch?v=2dRreoLIBa8 från genrepet i lördags. Riktigt kul att se showen och hela den fina anläggningen. Ha de bra!

MVH

Anita

2009-12-15 @ 23:43:08
URL: http://tiita65.blogspot.com

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0