En vanlig dag

Idag var det 0-gradigt igen och snöade. Körde Lillen idag. Första motionsturen på över en månad inte helt bra i hoven än men mycket bättre. De andra huliganerna hade plockat ner tråden i hagen och stod i mitten när vi kom ut. Dajm gick backintervaller och jag körde Ztar själv idag och travade på han skötte sig kanon nu är det bara vändningarna kvar att träna på.

Fick rapporter från Wången Spicy hade gått jobb idag. Skött sig bra 1.40 första 1000 och 1.25 sista 1000 hade känts bra och varit ganska lugn enligt Oskar. Russin hade varit ut och testat isbanan också. 2 varv i trav idag utan bråk och mina hästskötare såg äntligen det som jag såg för ett tag sedan att han har bra trav och sköter han sig blir han bra.

Idol ikväll vilka två går till final? Jag hoppas på Erik och Tove!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0