Det strålar en stjärna

Idag har jag mest sprungit med ponnyer fram och tillbaka på löpargången. Hade storkoll av skolans ponnyer idag inför jullovet. Det fanns en del att jobba med. Fortsättning imorgon. Tog tag i lite pappersjobb på morgonen men kom inte så långt men nu ser man färgen på mitt skrivbord iaf! Körde Russin på lunchen han skötte sig fint 5 bakvarv på banan. Körde Spicy efter jobbet trodde det var ca -8 grader med det kändes kallt när jag kom in insåg jag att det var -17 grader istället!

Körde in Evve till tåget i stan och passade på att julhandla det sista inför torsdag. Nu tror jag att jag är klar faktiskt. Nyfiken på julklapparna från Elin och Elin framförallt när det krävdes en recension på den ena!!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0