Trav på Romme

Trav på Romme igår då. Snön började vräka ner mot slutet av kvällen. Först ut var Min Lille Bror och Horgen Troll. Bror fick ett invändigt lopp som sedan blev andra ytter ett varv ifrån mål. 800 meter kvar fick vi punktering! Men han kämpade på men det blev tungt tillslut. 3:a på 1.31,6 nytt rekord! Trollet hade 60 meters tillägg och tampades med trafikproblem hela vägen. Då loppet gick väldigt fo...rt blev det för långt fram men en 7:e plats blev det på 1.32.

I andra loppet startade Barbie Komp som hamnade helt fel från början och backades sist tröttnade på upploppet.

I kvällens sista lopp startade Min Lilla Dajm. Som inte alls ville vara med från start men efter det gick han så gott han kunde men vi visste redan på förhand att loppet var i kortaste laget. Först utan pengar på 1,30,5.


Min Lille Bror


Horgen Troll


Barbie Komp


Min Lilla Dajm

Foto: Foto-Mike

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0