Sunday

I söndags var det full fart många som skulle köras. Två turer på förmiddagen. Dajm, trollet, bror och alex fick knalla en vända till millitärförrådet i sörbo. Sedan åkte jag och körde Barbie eftersom hon ska starta på fredag. Jättesnäll häst. Någon som letar avelssto? Men det var inte slut där heller två turer kvar när jag kom tillbaka till stallet. Lillen och Lady där Lady totalvägrar gå i rygg så det blev en del tvärnitar men det var ändå bättre än i lördags. Sist ut var Jolex och Luringen som båda var riktigt fina.

Bara hem och duscha och packa innan jag tog tåget upp till Rättvik igen. Helgerna går verkligen för fort känns som om man inte hinner med något. Det är verkligen full fart från morgon till kväll.

En vända med Barbie. Kör åt det håll hon vill springa var körordern!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0