Morgonkörning

Tisdagsmorgon innebär tidig morgon i stallet! Kl 7 går första turen för att jag ska hinna med bussen. Alex och Jolex gick en sväng i mörkret. Sedan var det Trollet och Dajmens tur och sist Lillebror och Jobie båda kändes riktigt bra. Janeth kom och masserade Jobie och Jolex på eftermiddagen och Jobie var mycket bättre än sist nu saknas det bara lite muskler på honom men det fixar vi i backarna här uppe i Rättvik när han flyttar  upp på fredag. Åslund kom ut och vaccinerade Luring, Kolle och Alex så nu är de på gång.

Hann med bussen med typ 3 minuters marginal. Frukost på vägen upp. Sedan lektion med NPNV i foderlära. Trevligt när eleverna frivilligt jobbar över 50 min! Dock hade jag ju ett möte med djurgruppen men jaja de fick väl vänta :) vi kom en bit i planeringen innan det var dags att göra kväll. Lugn kväll då den tidiga morgonen tog ut sin rätt.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0