Ettor och öppet hus

I torsdags var det ettornas heldag i stallet. Vi började med att köra ponnyerna och petit som fick vara stand in på morgonen. En tur till springkällan. Sedan fick de lite travsportfrågor att besvara medans jag hämtade maten. På eftermiddagen hade tvåorna stalltjänst så då passade jag på att få lite assistans och debutera med storhästarna. En riktig långtur blev det med många intressanta samtalsämnen och en chans för eleverna att lära känna varandra.

På kvällen var det öppet hus och jag och elisabeth stod i NBH's monter. Det var inte jättemycket folk men några intresserade blivande elever dök upp nu med 10 dagar kvar tills det är dags för val. Mamma kom upp och hälsade på samtidigt. Vet inte hur många gånger föräldrarna frågade vilken linje jag gick och jag svarade att jag jobbade här...

Efteråt dök malin, my och annie upp på kullen så där blev vi kvar större delen av kvällen tills de skulle åka pulka.

 

 


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0