Biluschling

Det var kallt på måndag morgon -14 grader och min bil behagade inte starta som tur var kom Eva ut från affären och hjälpte mig att starta den. Kom upp till korsningen mot skolan ja då stannade den igen.! En snäll person stannade och hjälpte mig igen så jag kom av stora vägen och svängde precis upp mot skolan då stannade bilen ytterligare en gång! Då gav jag upp och lämnade bilen. Var redan sen till jobbet första dagen efter jullovet. Personalmöten på förmiddagen innan det var en föreläsning på eftermiddagen. Micke fick lova att komma upp och hämta mig då det var trav på kvällen och billen var tvungen att komma till en verkstad. Det var ju ett projekt i sig men tillslut kom vi dit åxå. Då var det bara att åka direkt till travet för att möta upp pappa och Björne som körde in hästarna.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0