Körig tisdag

Hade som tur va fått låna Natalies mammas bil loove it :) ut i stallet tidigt imorse och fixade hästarna och selade första turen innan pappa kom ut. Körde Jolex, Lillen, Alex, Luring, Dajm och Trollet en vända runt Sörbo. Sedan var det bara att slänga sig i bilen och åka upp till Rättvik. Möte 11.30 i stallet kom väl dit 11.45... Lektion 12.15 ja det gick ju som det gick... Nästa möte kl 13.00 var bara 30 min sen dit. Info möte 15.40 då var jag faktiskt i tid. Möte ända till 18.00 då jag åkte hem. Hämtade ut lite glass och åkte sedan och fixade Jobie borta i stallet.

Kommentarer
Postat av: lasse

Hej Madde!

Såg att du ska få Nickel Tabac till ditt stall.

Kul med en miljonär på träningslistan!

2012-02-02 @ 00:31:21

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0