Klassmästerskap

Ja igår var det dags för den första klasskampen med ettorna. Jag hade verkligen slitit med den för att det skulle bli bra. Först var det precisionskörning där de skulle köra samma bana två gånger med så liten tidsskillnad som möjligt. Vann denna grenen gjorde Linnea! Efter lunch var det praktisk teori, hästens delar och sätta ihop en sele och huvudlag på tid. Vann båda dessa grenar gjorde Rebecka! Tävlingen avslutades med ett teoriprov på allt vi gått igenom under hösten. Teorin vann Olivia! Efteråt var det avslutningsfika och prisutdelning! Segrare totalt blev....... Rebecka! Grattis!

Efteråt var det bara att ta reda på allting igen och sedan åka hem. Stressigt, slitit och kul nu har jag gjort min del nästa gång är det ridning eller körning!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0