Jobiedix

Fördelen med lunchtrav på hemmaplan är att man hinner så mycket innan och är hemma i tid sedan. Jag och Natalie körde först Dajm & Trollet i skogen och sedan Lillebror och Alex. Jag och pappa körde Lilla Lady runt byn och det gick riktigt bra. Sedan fixade Natta Jobie medans vi tog in hästarna som Peter skulle fixa till fötterna på. Testade värma Jobie alldeles inpå loppet för att han inte skulle stelna till och det verkade fungera. Han gick för en gångs skull iväg felfritt från spår 6 bara för att bli störd till galopp i första sväng av en häst invändigt, surt. Han gick ikapp fältet men eftersom loppet gick ganska fort fick han lägga mycket krafft i början och blev trött till slut. Blev oplacerad på nytt rekord 1,21,2 så vi får leta nytt lopp och hoppas på bättre tur då.


Foto:Foto-Mike

Sedan var det bara att fixa hästarna hemma och göra kväll innan jag och Natalie åkte ner på Kupolen för att handla något jag inte tänker göra om nästa år!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0