all i want for x-mas is u

Söndag och snö perfekt för att kunna köra småttingarna idag. Jag och Natta körde först Trollet och Dajmen runt åkern eftersom det stod en skogsmaskin och hindrade oss från att köra vanliga rundan så det blev lite terängtrav idag över alla hinder de lagt ut på flygrakan. Alex och Bror gick en vända i skogen bra att bror får träna på att vara den stabila... Lilla lady hade typ glömt allt hon lärt sig eftersom hon stått en vecka men skötte sig skapligt fram och tillbaka till ridhuset. Natta körde Jobie i skogen när jag och pappa fixade det sista han är verkligen genomsnäll den hästen och för mindre än ett år sedan var han dödsdömd men nu är vi på gång!

Hem och packa inför resan till norge på onsdag. och sedan ta tåget upp till Rättvik för att jobba det sista inför jullovet!!


My Future Star = Min Lilla Alexry

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0