Måndag

Jag förstår inte hur det alltid kan bli så mycket att göra på måndagar. Först hade vi personalmöte där vi fick veta hur 2010 på Wången skulle se ut. En hel del förändringar. Satte mig och gjorde träningsplanering för ponnyerna och startlistan till montéloppet som är på Onsdag. Möte med eleverna och sedan möte med Eva-Lena. Jag fick i uppdrag att ordna inför ett besök från en skola i närheten. Planera och planera. Fick ringa läraren osv.

Började även titta på utrustning och alternativ inför "Sommar på Wången".  Efter lunch hade jag KY som fick ha veterinärlektion då en elev hade med sin egna häst som hon hade problem med. Detta tog längre tid än planerat så sedan var det bara att göra iordning hästarna innan lektionen var slut.

Möte med Eva-Lena igen och sedan fick jag sätta mig för att göra provet till ettorna på Torsdag i Djurkunskap. Klockan var nog närmare 6 när jag gick till stallet. Lilla Russin var helt ensam i hagen! Spicy hade varit taggad på sin motionstur i skogen. Somnade direkt igår kväll.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0