Året som gått

Januari
Meaulnes du Corta och Franck Nivard lämnar de övriga och vinner Prix d´Amerique 2009.

Februari
Min Lilla Dajm går bra på tävlingsbanan

Mars
Hittade en vän för livet!

April
Mr After Eight vann sitt första lopp i karriären

Maj
Alexander Rybak vinner Eurovision Song Contest
Torvald Palema vinner Elitloppet 2009

Juni
Fick fortsatt vikarieat på Wången och blev ponnyansvarig

Juli
Min Lilla Jolex vinner sitt första lopp i kärriären
Min Lilla Blågul vinner årets första seger på Hagmyren
Britney Spears konsert i Globen
Mr After Eight för första gången under 2 min

Augusti
Super Busen vinner på Eskilstuna och sänker sitt rekord med 2 sek till 1,46

September
Ulf Ohlsson styr Min Lilla Blågul tii seger på Rättvik.

Oktober
Två Alexander Rybak Konserter på en vecka!

November
Globen Horse show i Stockholm

December
Järvsöfaks avslutar sin karriär som världens bästa kallblod med 201 segrar. Domen i Svanstedtfallet blir offentlig.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0