Stalldag med tvåorna

Upp halv 5 imorse för att hinna ut till stallet och köra Trollet innan jag åkte upp till Rättvik. När jag kom fram till Rättvik var det ett riktigt oväder åskade och blixtrade medans regnet öste ner. Som tur var gav det sig efter ett tag men vi började ändå med teori inomhus! Latning och utrustning. De fick en lapp med olika utrustningsdetaljer som de skulle hitta och sätta på hästen. Efter det var det lastning vi tog Xtra som skulle vara svårlastad men hon bara knallade på transporten. Inget skolexempel där inte! Lunch böt till mig Emelies matlåda pasta carbonara mot mina pankakor båda blev nöjda med det :) sedam körde och red de medans jag var kvar i stallet då det inte fanns någon häst åt mig eftersom tuva är behandlad. Sedan fick de sluta lite tidigare för att hinna göra klart sitt parasitarbete som ska redovisas nästa gång.

Synd man inte kan lita på folk. Trodde det bästa men hade så fel. Varför inte bara vara ärlig det löser så mycket istället för att ljuga och snacka en massa skit det fölorar alla på i slutändan. Men visst im done nu det blev ett mycket enklare steg att ta så jag antar att jag borde tacka dig.
And I'm done hoping that we could work it out
I'm done with how it feels
Spinning my wheels
... And letting you drag my heart around
I'm done thinking that you could ever change
I know my heart will never be the same
But I'm telling myself I'll be OK

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0