Friday morning

Hade ett möte inbokat 8.00 och stressade för fullt bara för att komma dit och inse att ingen kom på mötet...kul! Sedan ringde de efter mig i stallet trots att jag skulle börja senare och sa att jag fick komma och styra upp det. Körning med treorna. Jag körde dalstuga garfield i jobb ihop med natalie och knappen. I värmningen kunde man ju fundera hur jag skulle få runt gurra för värre passgångare har jag nog inte kört men så fort det blev rätvarv var det som bortblåst och han pinnade på 1,23 2140 m. Åkte och hämtade mat åt eleverna och för sent insåg jag att maja blev utan mat då hon är vegetarian och falukorv är inte så vegetariskt kanske... Ooops sorry maja ;) tog tåget mot borlänge där jag hämtade upp natalie.

Körde en vända med lilla lady som skötte sig bra. Natta körde motion med jobie medans jag körde intervaller med alex som var fin som vanligt! Sedan var det bara att fixa dajm och trollet inför kvällen. Emelie kom och hjälpte till också.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0