Natten går tunga...blöta fjät

13 december och lucia det märks då inte. Regn och slask överallt var dyngblöt efter promenaden hem i dag. Upp tidigt imorse för att åka ut till stallet och köra. Desvärre var det för halt för småttingarna som inte har skor så vi fick nöja oss med att köra Jobie och Trollet i skogen en sväng. Natta åkte ut senare och körde brorsan en sväng i skogen. Fixade det jag hann innan jag tog bussen upp till Rättvik eftersom biluschlingen fortfarande inte funkar. Hade bara en lektion idag, foderstatsberäkning med NPNV 2 elever sköönt! sedan hade jag och Elisabet lite jobb att ta itu med. Ägnade eftermiddagen och kvällen åt att förbereda inför klasskampen på torsdag gick från jobbet vid 8 och än är det mycket kvar att göra.

Har missat alla luciafiranden idag det som jag verkligen brukar vilja se... nåja gick in och köpte en lussekatt på vägen hem för att försöka höja stämningen lite i alla fall.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0