Lovely day

Hade en nice förmiddag i stallet med lite körning innan jobbet. Körde Trollet ihop med Dajm i skogen de såg bra ut båda två. Jobie gick åxå en tur i skogen och Lilla Lady halkade omkring på vägen. Det ser inte så halt ut men det är det! Hon tog det bra endå. Solen sken och julradion igång på mobilen så det var en riktigt bra dag. Åkte upp till Rättvik för att jobba lite.



Lektion med NPNV10 2 elever soft. Foderstatsberäkning i en timme underlättar betydligt när det inte är 30 elever som behöver min hjälp. Sedan hann jag med lite planering inför klassmästerskapen nästa vecka shit redan v 50! Det är snart nyår! Hoppas det blir en kul dag och att så många som möjligt kommer. Sedan var det möte om Rättviksnya program NIU elitinriktning det är mycket som måste fixas innan den drar igång. Hoppas den innebär fler jobbtillfällen så det finns plats för mig här även nästa år! Nu ska jag ta och försöka rätta lite foderstatsprov som ska vara klara tills imorgon så vem sa att lärarjobbet var ett 8-16 jobb?

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0