jag ser det snöar

Kom ut imorse och insåg att jag inte varit ut på typ 14 timmar och har lite dåligt med fönster i min lägenhet. Det var ju snö ute! och mer kom det under dagen får se om det stannar nu då det är ju inte så långt kvar till julafton.


Plockade upp tvåorna och åkte till travet. Började med lite redovisning om inälvsparasiter så där på morgonen medan anna åkte iväg för att vara med på radion! Sedan pyntade eleverna fikarummet medans de samtidigt försökte göra träningsplaneringar för hästarna. Tillslut kom Anna äntligen med maten så kunde de sticka ut och köra. Själv satte jag mig och rättade foderstatsproven. Efter jag lämnat av eleverna var det dags för ett utvecklingssamtal med en elev innan jag fick åka hem för dagen. Har ägnat kvällen åt att svara på Facebookisarnas julequiz intressant och lärorikt.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0