Det regnar i Borlänge idag

Släppte av natta hos eskilsson innan vi åkte ut till stallet. Minusgrader idag. Började med att köra alex en tur innan jag fick åka och hämta upp natta igen på travet. Vi körde Trollet och Dajm en vända i skogen trollet var faktiskt väldigt snäll idag. Sedan en tur med Jobie och Brorsan jobie känns mycket smidigare än förut så vi siktar på start 23 dec på Romme. Lilla Lady körde vi på vägen och travade en hel del hon var väl inte överförtjust i stormen som drog in under eftermiddagen.

Hem någon timme innan det var dags att åka ut och ta in hästarna igen. V75 på tv medans natta roade sig på rixfesten på Romme. Arbys amalia förlorade igen så det ser mörkt ut för Romme att få någon v75 seger i år...

Säsongsavslutning på Helt Magiskt. Tänk att man blir så facinerad av sånt man inte förstår... Synd att det var sista avsnittet.

Just nu skulle jag ha velat vara i Drammen med de andra facebookisarna på vinterkonsert med Alexander! Miss u all!

Min nya förbygel till Jobie! I like!!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0