Borlänge

Ledig idag då treorna är på praktik. Körning hela dagen. Från +8 igår till 0 gradit idag vilket innebar att banorna inte var så roliga. Körde Alex en vända på banan innan det var dags för Lilla Lady som idag gick sitt första varv på banan och även hann med att trava nåfra steg när hon väl förstod vad jag ville. När vi var klara i stallet åkte vi förbi på Anderssons och plockade upp lite grejor grymt nöjd med förbygeln får ta en bild och lägga upp imorgon!

Hämtade upp Natalie på eftermiddagen och vi åkte ut och körde Trollet och Dajm i skogen eftersom det inte är säkert att köra Trollet själv ute. Tur att Dajmen var med då Trollet fick ett nervsammanbrott vid en skogsmaskin! Sedan stack Natta ut med Bror medans jag fixade stallet och tvättade tävlingssakerna. Tidig kväll då jag tänkte åka på bio senare under kvällen.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0