Facebookies möte i Tönsberg

I somras fick jag för mig att åka till Tönsberg i Norge på en konsert med Alexander Rybak och Bettan. Lite annorlunda mot vad jag brukar åka på. Vi var ca 70 st facebookisar som träffades där. De flesta bodde på samma vandrarhem. På kvällen var det allsång och linedance =) På morgonen efter hade vi tröjtryckarverkstad eftersom jag redan hade en tröja som för övrigt hamnade på Alex fbwall senare under dagen!

Jag,Lene, Hege och Laila knallade runt lite på stan och åt nere i hamnen, amerikanska pannkakor blev det. Sedan hem till vandrarhemmet. Alex hade hört att vi var väldigt många facebookies på plats så han var snäll nog att ställa upp och ha meet & greet innan konserten. Alla som ville fick komma och hälsa på honom. Han och Bettan signerade affischer och delade ut. Lokalpressen var även där. Jag tror de blev lite överväldigade av hur mycket folk som kom. Aöex fick även en sen födelsedagspresent till sin kokbok han fick innan ett förkläde med texten beginner på!



Det är så ovant att inte behöva köa till konserten när det är numrerade platser så man får liksom så mycket tid över. Konserten var bra, lite annorlunda mot hans tidigare men med många bra låtar. Mest spelmannsvisor. Han tackade facebookisarna flertalet gånger och det märktes att vi inte var vana att sitta still på konserten ;) frammåt slutet var alla framme vid scenen i alla fall.

Efteråt var det signering och jag passade på att skaffa hans senaste skiva och få den signerad. Fest efteråt i hotellets bar innan det var dags att gå hemmåt. Morgonen efter begav jag mig mot borlänge igen. Det är alltid lika kul att träffa alla! Nu ser jag fram mot november då det är konsert igen!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0