Provdag

Under torsdagen hade treorna det så kallade Wångenprovet under hela dagen så de var måttligt nöjda. De mest muttrade när man mötte dem i stallet. Jag hade ettorna i häst och stall först på morgonen. Av 23-24 elever hade jag 9 st kvar! inte bra med tanke på att Malinda bett mig sätta igång dem i ett grupparbete och det var lite tunnt i grupperna kan man säga. Efter fikat hade jag och dessa 9 elever djurkunskap. Ännu ett arbete om hästens grundläggande behov de fick själva ta fram områdena de ville jobba med och nu påpekade de själva att de hade lärt sig något av sin senaste redovisning....

Efter lunch hade Ky foderstatsprov i aulan. Jag tog med mig en hög Avelsarbeten att rätta men det var tydligen för få för jag är fortfarande kvar men jag får hoppas på att det är possitivt att de räknar många foderstater =)

Måste försöka tvätta ikväll nu när tvättmaskinen är fixad.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0