Licenslopp

Hade ju hört att russin var snäll att sko så när han hade en lös sko imorsen tänkte jag att det var väl inga problem... men men så lätt var det inte. Men till slut kom vi överens om hur det skulle gå till.

Ponnylicens idag. Började med en stor teoribit eftersom de ligger klart efter där. Trots protester och sura miner hoppas jag att de förstår att det är för deras egen skull. Licenslopp med 5 ekipage. Marika körde Russin idag och han skötte sig bra det var lite halkigt i volten bara.

Tina har nu fått ett nytt skrivbord så nu har vi ett extra vid oss vilket är mycket bra eftersom jag har en del papper att rätta.

Körde jobb med Lillebror lite senare idag var vi 4 ekipage. Lillebror, Moa, Estori och Awawa! Han kändes bra och sprang på fint!

Men självklart började det regna när vi skulle köra så vi blev helt genomblöta innan det var klart.
Tvättar för fullt det kommer att ta dagar innan jag kommit igenom högen med tvätt, måste städa imorgon åxå...

Utställning med Niki imorgon på frösön. Vilda och Eddie kommer också dit.

Vill vara i Oslo nu med Lene, Matilda och Pernilla! De är där på en spännande helg med Alexander Rybak!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0