Hemresa

Under torsdagen var det dags för Ky att ha hästens historia igen. Då första gruppen jobbade på passade jag på att börja gå igenom lite inlämningar av mitt stall då treorna kommer tillbaka till veckan. Jag hann en del innan Ky hojtade till att de var klara. På eftermiddagen hade den andra gruppen bokat in en föreläsning med Thord i historia så jag kunde ta med Grans gymnasium som var på studiebesök på en tur med ponnyerna. Banan såg ut som en skridskobana så det fick bli skogen istället. Men de var nöjda och många var sugna på att söka hippologen efter gymnasiet.

Sedan var det hem och duscha innan Lisa kom för att skjutsa mig till tåget. Fredrik skulle dessutom köra jobb med Lillebror så hans grejor skulle plockas fram åxå. Lisa ska passa Niki, Lillebror och Russin i helgen. Tåget var för en gångs skull i tid och jag var hemma 00.33 i borlänge där Micke hämtade mig. Vilken vakthund Tias är hon orkade knappt gå upp när jag kom hem mitt i natten...

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0