Ponnylicenslopp

Jag kommer aldrig ihåg att det är klassråd på fredagmornar. Tänker alltid att jag ska gå till stallet men så går alla åt andra hållet. Hade ponnylicens idag gick igenom voltning och springspår igen.  Ettorna skötte sig bra i loppet och körde flera positionsbyten under loppet mkt bra! Arne och Svärdan höll på att inreda nya selkammaren. Jag skulle få ett hörn! snällt... =)

Spican var alldeles tossig idag när jag tog in henne hoppas att hon är i form nu.

Min nya söta äggklocka som hjälper mig hålla koll på hur länge saker ska koka!


Kommentarer
Postat av: Sjöbotten

Ha ha! Sötaste äggklockan jag sett :D

2010-01-25 @ 17:06:13
URL: http://molleoelin.blogspot.com

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0