Onsdag

Nu har jag mycket att rapportera vart ska jag börja? Får fortsätta där jag slutade i Frankrike.

Onsdag morgon kl 06.15 åkte jag från Groisbois mot flyget. Jag skulle flyga kl 11.00 så det blev en del väntan på flygplatsen efter att jag lyckats tyda franskan som sa att metron mot flygplatsen var inställd så jag var tvungen att åka en station till och byta till ett tåg där men det gick!


Landade i Norge kl 13.00!! Nu var jag tvungen att börja lyssna på vad folk sa istället för att helt ignorera dem... Och anstränga mig för norskar är inte alltid så lätta att förstå. Lyckades hitta ett tåg mot Oslo Sentrum och sedan även hotellet.

Tog en sväng i närområdet för att leta affärer att handla mat i. Blev yoghurt och mackor här åxå. Sedan stannade jag på hotellet resten av kvällen trots att det var fest i 519... För övrigt kom jag på att det var samma hotell som jag bodde på med Wången för 6 år sedan!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0