Konserten

Jag och Lene stod först i kön när de äntligen öppnade dörrarna. Tur var det eftersom gänget som varit på meet and greet redan var inne och det var en så liten scen att det knappt fanns några platser kvar. Det var inte något staket runt scenen heller. Jag fick en riktigt bra plats alldeles vid scenen lite bredvid mitten.


Foto: Zuzana Pt

Konserten var helt otrolig. Det syndes direkt att Alex gillade det här och han tackade Facebookisarna för att ha gjort den här spelningen möjlig. Hela konserten genomfördes i en avslappnad och humoristisk ton. Scenen var så liten att dansarna Anders och Ulf-Arne landade på publiken flera gånger. Det går inte att beskriva det måste upplevas men det var den bästa konserten jag har varit på och definitivt den bästa med Alexander, Jag har även varit i Stockholm, Östersund och Sörum men den här var en helt annan grej.



Efter konserten stannade vi kvar på Lucerna bar och dansarna och bandet gjorde oss sällskap. Alex hade mycket att stå i då kön för autografer ringlade sig lång. Jag hade lovat Pernilla att han skulle skriva på ramen på hennes kort och att vi skulle ta en bild på dem ihop så det var bara att vänta. Men som alltid stannar Alex tills sista personen fått sin autograf och bild. Sedan var han tvungen att gå men Ander och Ulf-Arne stannade tills baren stängde och vi gick vidare mot hotellet och efterfesten där.


Foto:Lene Hagen


Foto:Lene Hagen

Efter ett tag kändes det att det var dags att gå och sova. Men såklart när man bor 8 personer med samma intresse i ett rum blir det mycket prat och lite sova! En oförglömlig kväll var det ialla fall.


 


/>_______________________________________________________________________________________________

Lene and I were first in line when they finally opened the doors. Fortunately, since the gang who were on the Meet and Greet was already inside, and it was such a small scene that barely existed a few places left. There was no fence around the stage either. I got a really good spot right at the scene a bit beside the center.

The concert was absolutely incredible. The sins directly to Alex enjoyed this and he thanked Facebookies for making this show possible. The entire concert was conducted in a relaxed and humorous tone. The scene was so small that the dancers Anders and Ulf-Arne landed on the audience several times. You can not describe it must be experienced but it was the best concert I've been to and definitely the concert with Alexander, I also have been in Stockholm, Ostersund and Sorum, but this was a completely different thing.

After the concert we stayed there on Lucerna bar and the dancers and the band joined us. Alex had a lot to stand in the line for autographs went very long. I had promised
Pernilla that he would write in the context of her picture and that we would take a picture of them together so it was only to be in line. But as always stay until the last person Alex got his autograph and picture. Then he had to go, but Andersen and Ulf-Arne stayed until the bar closed and we went to the hotel and the afterparty there.

After a while it felt that it was time to go and sleep. But of course when you live 8 people with the same interest in a room, it will be much talk and little sleep! An unforgettable evening, it was anyway.



Fairytale

Kommentarer
Postat av: Milda

jag va faktiskt också först i kön men alla sprang ju förbi mig för dom kollade ju ALLAs biljetter före min! jag e skit sur

2010-03-08 @ 23:43:25
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Madde

jag vet de var helt hopplösa med biljetterna trodde de verkligen att en person skulle klara allt själv? jag fick trycka biljetten i handen på honom

2010-03-09 @ 19:27:11
URL: http://lillazoogin.blogg.se/

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0