Dagen efter

Igår var det dagen efter Prix´d Amerique, så avslaget det bara kan bli. Åkte med Elin in till Vincenne eftersom hon hade starthäst. Läktarna stod helt tomma och det enda liv som var var frusna hästskötare. Har förresten kommit på ett bra projektarbete jag ska lura på någon elev...

Efter travet åkte jag och Micke in till stan. För en gångs skull förstod han i biljettkassan vad vi ville ha och gav oss rätt biljett. Louvren, triumfbågen, Madeleine, Notre Dame och Eifeltornet precis så turistit som det ska vara. Sedan hem och packa.






Skjutsade micke till Reren imorse, här kan man snacka om rusingstrafik. Tog en halvtimme dit och 10 min tillbaka!. Själv ska man packa ikväll eftersom jag flyger till Oslo imorgon!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0