Montèlicens

Ingen vila. Dagen efter Skararesan började jag lektionerna redan kl 07.30 för att hinna med allting. Montélicenslopp med 4 tappra elever. Idag gick det riktigt bra faktiskt. Sedan var det personalfika innan det var dags för montortid med tvåorna som nu var tillbaka. Resten av förmiddagen gick åt till möten med e-l och kuratorn.

Efter lunch hade jag först möte med Marie om överlämning av ämnen och sedan med Märta som är en agronomstudent som gör ett foderförsök på våra ponnyer. Hon ville veta lite mer hur de tränades. Det blev en kortare dag eftersom jag började så tidigt så när jag var klar i stallet gick jag hem och tog det lugnt.

Funderar på hur jag ska ta mig till Norge i maj. Det är visst ett askmoln från Island som är lite ivägen över hela europa. Det är ju inte så bra eftersom jag hade tänkt att flyga. Tur jag ställde in resan till Istanbul iaf det hade nog varit helt kört.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0