Lärarmöte och sommarkurs

Lärarmöte direkt på onsdag morgon följt av personalfika. Rättade lite foderstatsprov under förmiddagen. Efter lunch hade jag och Annie möte med Marie om sommarkurserna. Jag hoppas verkligen att de blir av det vore så kul!

*Träningsläger med sin egna ponny- Jag minns den sommaren jag var på ett sådant läger med min kompisa russ Kastrullen. Det var i Bollnäs och vi var väl 10-12 ungdomar i 14-års åldern som hade kul och tränade våra ponnyer ihop med en del studiebesök mm. Det jag främst kommer ihåg var att jag vaknade en morgon och hade tappat rösten. Jag kunde inte prata på en vecka! På det lägret fick jag många nya vänner!

*Nybörjarläger- Kul med ett tillfälle att få hålla på lite med den nya tävlingsformen Mixtrav. Jag har tävlat i det en gång med min shettis Calle och kom 2:a.

På kvällen var det bara att fixa iordning allt inför hemresa på torsdagen.

Hovisarna hade slutprov och avslutningsmiddag med blandat resultat....


Foto: www.foto-mike.com

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0