Krafftsamlingen

kl 07.30 söndag! morgon fixade jag frukost till Gym 3 travelever innan det bar iväg i blå bussarna kl 8.00. Slutdestination Skara. Jag, Jessica, Fredrik och Paulina hade fullt party i bussen på vägen ner mot Mora. Mycket folk var det i farten. Vi hade laddat upp med skivor, godis och FESTIS!

Väl framme i Mora träffade vi de som åkte i den andra bussen för att tanka och sedan åt vi på Mc Donalds innan det bar av igen. Inparkerade utanför donken fick Jessica visa sina talanger på offroad körning...

 

Vi plockade upp Marina i Rättvik där vi även fick välbehövligt sällskap av hennes GPS... Färden fortsatte mot Ludvika och Grängesberg där vi plockade upp Billy och Benjamin. Den andra bussen åkte en annan väg och var framme ett tag före oss. Men det gick ändå ganska bra och vi var framme på Jula Camping i bra tid.




Lite problem att komma in på campingen med bussen, stugorna var inte bokade från söndag och toaletterna med dusch var inte öppna men annars var det bra. Yaiza hade fått flygproblem och kunde inte komma så jag fick snabbt hitta de ansvariga för att få ryttarbytet godkänt.



Packa upp och bädda i stugan som jag delade med Paulina och Jessica. Benjamin behövde klippas så Jessica ordnade det. Eleverna hade fixat tröjor som alla fick skriva sina autografer på under kvällen. De hade skrivit hejarramsor och skaffat pompoms som de gärna visade upp ;) Åbys travgymnasium och den gamla wångeneleven Oskar tittade förbi och utmanade oss på fotboll.

Efter en lång dag var det äntligen dags för sängen men först var vi en snabbsväng till Mc donalds som låg precis bredvid campingen

Bilderna kommer från Jessica Gustafsson och Linda Olofsson

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0