Körning med ettorna


Första lektionen på tisdagen var körning med ettorna. Det är kul att jag äntligen får ha lite praktiska lektioner för det är det jag gillar mest. Just denna dag var det väl inte det trevligaste vädret man kan tänka sig. En regning tur i rockard med Elias och Explorer och de andra ettorna på led efter får dock ändå anses som en bra lektion. Huvudsaken är ju att ettorna får köra så mycket som möjligt. Positivt var också att Emmy skötte sig på lektion (Emmy är ett nytt russ som är ny i verksamheten).

Äntligen var listorna till Östersund den 27 sep klara! många spännande starter på gång!


http://www.sptf.nu/calendar.php?sida=Kalender&PHPSESSID=4341a19805fab4845e00035aead0cfa2



Eftermiddagen fick jag ägna åt skolarbete för jag pluggar ju trots allt 100% också.

Mitt kallblod Min Lilla Jolex startade under måndagen på Bollnäs men satt fast och blev utan pengar.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0