Ledig dag men mest att göra

tanken var att jag skulle vara ledig idag men icke... Gick till jobbet imorse hade en del prov att ordna inför omprovstillfället. Sedan var det en hög närvarorapporter som skulle skrivas. Men först blev jag fast i körhallen där två av de franska eleverna hade montélektion med gymnasieelverna. Kom ifrån skolan vid lunch. Hem och äta frukost...

Sedan ut med Spicy, det var tänkt att det skulle vara galoppintervaller men det var så hårt överallt så det blev motion istället. Tömkörde Russinet innan Marika och Frida kom och hjälpte mig att köra honom. De var helt suveräna medhjälpare trots att han mest liknade en kängru korsad med en ål eller något. Leta reda på Ulf för att få Russin vaccinerad. Fixa klart och spåna i stallet. Sedan fick jag skynda mig hem.

Evve kom och hämtade hundarna som hon ska passa i helgen. In i duschen, sedan var det diskberget som skulle tas om hand och packa väskan innan det var dags att hoppa in i bilen och åka mot Frösön.

19.30 gick mitt flyg mot Stockholm. Kvällsmat på Mc Donalds på Arlanda innan det var dags att leta på en taxi för att ta mig till hotellet i Bromma. Så här sitter jag nu på hotellrummet, ser fram emot frukosten imorgon. Älskar hotellfrukost!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0