Snabbjobb med Brorsan

Var in till banan idag och körde fort med Lillebror. Först körde jag ihop med några andra hästar då sprang han och skötte sig skapligt men när jag körde själv bara stannade han. Ena sekunden kan han inte trava 1,50 utan att bli rullig och rätt som det är drar han iväg i 1,30 i klockren trav.

Körde motion med Luring han skötte sig som alltid. Körde tre varv själv med Ztar på banan idag var hur snäll som helst! Inhandlade lite saker till Spicy på Aubiose idag så nu är vi redo för Onsdag. Nya Speedcops gamascher och boots plus karledsskydd.

Klar tidigt i stallet idag. Tv eftermiddag med nybakta lussekatter!

Kommentarer
Postat av: amandaaamanda

väldigt snygg design

2009-12-06 @ 00:59:02
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack så mycket det är min kompis Sara som gjort den. Grymt duktig. candis.se

2009-12-06 @ 01:01:58

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0