När det lider mot jul

Började dagen med en kall morgontur med Russin på banan. -19 grader visade termometern. Sedan var det åter igen dags för veterinärbesök. Först ut var Spicy som behandlades i framknäna. Nu blir det jullov för henne! Sedan var det Russin som hade två vargtänder som skulle ut. Jättesnäll var han! Russin åker hem imorgon så hoppas jag att han kommer tillbaka efter nyår igen förhoppningsvis som skolponny. Emmy var sist ut för behandling hos veterinären. Efter lunch var det lugnt innan det var dags att gå till stallet och fixa klart det, packa åt russin och fixa tvätten. Mickan kom till lärarrummet med sitt avelsarbete eftersom det inte gick att få klokt i words som jag hade på min dator, men vi lyckades skriva ut det även om vi tappade några bilder på vägen...

Hem och storstäda lägenheten. 3 ,5 timmar tog det innan jag nu äntligen är klar men så har jag tom skurat golvet! Det är bara jul en gång om året och med Julradio 2009 som sällskap gick det bra. Nu hoppas jag bara att jag får igång bilen den strejkade idag igen och jag ska ju köra den till verkstaden imorgon så det vore bra om den startade!

Dags för kvällsmat!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0