Mycket att göra

Tanken var ju att fredag är min lediga dag men idag har det varit fullt upp. In till stan på morgonen för att handla saker till julshowen. Hamnade mitt i ett brandalarm så hela byggnaden fick utrymmas. Blev sen pga det då jag var tvungen att vara tillbaka med bussen till 12.00. Efter lunch var det julshowsträning hela eftermiddagen. Mycket som skulle ordnas plus att jag själv ska vara med i ett nummer med hundarna. Testade det för första gången idag.

In med hästarna, har tre hästar i helgen eftersom jag har hand om Evves islänning åxå. Försökte dtyra upp ett luciatåg till showen, fär se hur det slutar. Har inte koll på hur programmet ser ut eller vilken musik vi ska ha så det blir intressant imorgon på genrepet. Eller som Ove i globen uttryckte det genrepskaos underbart!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0