Lista

Lånade en bra lista från Candis.se

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var på konsert med Britney Spears
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inga nära vänner men en del skolkamrater
4. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Medeltidsveckan på Gotland
5. Vad var din största framgång 2009? Att mina hästar hade sitt bästa år någonsin nytt rekord för stallet i inkörda pengar.
6. Vad spenderade du mest pengar på? Hästarna
7. Vad önskar du att du gjort mer? Varit på fler Alexander Rybak uppträdanden
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat
9. Hur tillbringar du nyår? Hemma i Borlänge med hundarna
10. Vem saknade du? Elin
11. Finns det någonting du ångrar med 2009? Ingenting speciellt
12. Första eller andra halvan? Mitten våren och sommaren var lyckade på tävlingsbanan
13. Hur tror du 2010 blir i sin helhet? Förhoppningsvis bra mer strukturerad
14. Var du utomlands något år 2009? Norge
15. Vad var det bästa och det sämsta med år 2009? Det bästa var att hästarna gick så bra. Det sämsta att inte veta hur länge jag har jobb
16. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 19 okt första Alexander Rybak konserten.
17. Har du varit sjuk eller skadat dig? Var riktigt dålig i två dagar liknande influensa
18. Bästa köpet? Ztar
19. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare helt klart!
20. Blev du kär i år? ---
21. Favoritprogram på TV? One tree hill
22. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böckerna!!!
23. Största musikaliska upptäckten? Alexander Rybak
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var på ponnytrav i Östersund
25. Mina önskemål kring 2010: Fast jobb och att hästarna gör ett minst lika bra år som i år

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0