Julmusik


Kommentarer
Postat av: milda

Svar: Jaha va kul att man kan hitta mig på google!

Ja jag kommer ju absolut att vara på medeltidsveckan på gotland med säkerhet! Sen så lär jag åka på några små marknader också kanske fast då kommer jag kanske att jobba på marknades hos svarta katten.

Brukar du åka runt på olika medeltids events??

Ja men tusan åk till norge den 4 feb. Jag ska absolut dit då och jag pratade i telefon med Alex här om dagen haha och sa att jag kommer dit den 4...han som e lite vimsig ba "varför ska du hit då?" jag ba du har en konsert då! hahaha han bara "va har jag, ja juste hahhaaha" lite vimsig! men jag tror det kommer bli en kul konsert! du borde absolut gå på den! =)

Har du sett honom uppträda tidigare?



2009-12-19 @ 22:29:03
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: milda

Svar: jasså okej! =) det är himla synd att Jauvet ska sluta upp med gyckleriet! =(



Ja men gör det! det kommer nog bli hur kul som helst!

Mja jag känner honom inte så jätte jätte bra! men jag har träffat honom ganska många gånger under sommaren och var i finland i början av december och såg honom och då bytte vi nr =) Han är väll snäll privat också! haha han är alltid så trött men ja han e gullig! väldigt flörtig haha!

Men han e grym på scen! Jag fastnade för honom efter som han spelar fiol och jag gör också det så det va det som var så speciellt med just Alexander! =) och det faktum att han är norrman gjorde ju inte saker värre kan jag ju säga haha ^^



2009-12-19 @ 22:53:28
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Milda

Svar: Ja konserten är i sörumsand och det tar 30min med tåg från oslo s. =)

jag har lagt upp en länk till vart du kan köpa biljetter på min blogg för några dagar sen.



hahaha ja jag förstår vad du menar.. Innan konserten i cirkus hade jag sett honom uppträda ganska många gånger men ingen riktig konsert och jag har ju alltid gillat hans musik men jag och min kompis gjorde samma sak. efter konserten i stockholm så beställde vi biljetter till konserten i göteborg och det va samma sak där! brevid där i gbg satt hans fan club på människor som va 60+ liksom! jätte trevligt! och dom tyckte mina historier om när jag har träffat honom var jätte intressanta haha! så det va kul!

2009-12-19 @ 23:12:04
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0